Centa Winky Empunya Belog ! <3
citer aku... :)

Saturday 16 July 2011 @ 07:12 | 0 Comment [s]

salam.... hari niy bnyak sgt xtviti aku.... pagi tdi ada sukan kat kolah.... aku p sat pgi 2... aku tlg ckgu.... lpas tlg 2 xdak pa dah.... dlm koi 9 mc 2 larrr aku free.... pas2 lpax2 sat kat kolah... pas2 aku n ain wasa mc lapar sgt... pert ktowg dah mc drum dah.... tinah n alin xpa larrr diowg dah mkn nsi lemak dah gan zarif and alif.... xpa lahhh... mula 2 ingat nk p mkn kat kntin... tp.... xsmpai waktu rhat agi.... pas2 aku cba larrr nk btahan.... tp aku law lpar aku xley tgu.. keja nk mogok jew.... pas2 aku n ain nk klur g mkn.... ktowg kelur dari kolah n p mkn kat medan dkat gan syfiq tomyam.... mkn nasi lemak.... yg klur 2 just aku, ain n bdk junior laki sowg.... kami klur dari kolah pas2 smpai jew kat medan kami pown mlantak lahhh nsi lemak.... dok qalik mlantk 2.. napak keta zarif... dlm 2 ada zarif,alif,syfiq n putra.... diowg pown joint sekaki.. diowg pown dtng nk mlantak gak... xpew lahhh lpas mlantak 2.... ktowg ingat nk p kolah balik cz koi 2 alif kawin... eheeee..... dia kena pkai bju pgantin... jdi mskot pa pon xtaw... kwin kontrx jew... pas2 bincg punya bincg aku wasa mc mls jew nk p kolah balik.... aku n ain pown ckp ammm mls lahhh.... tgkap gmbr jew... nati kmi tgk.... pas2 xpa lahh... dlm pjlanan balik 2.... akiey col... dia tya wat pew.. aku ckp larrr dlm pjlanan balik.... pas2 dia kata law mc 2 jom p alor star.... mula 2 memng ktowg rancg dahh nk p tp aku ada sukan so xley p... pas2 tgk2 aku balik awai... so aku pown p larr ikt akiey,akak akiey (angah n along) g alor star.... along wat date.... ammmm syok arrr kluar rmai2... masing sportg gler kot... best.... lagi pon nati akiey nk p poli dahh... kami bkn slalu jmpa pown... tdi dah jumpa kira ok larrr.... wasa ilang ckit windu di lubuk ati 2... eheee 2 ayt.... smpai kat alor star kami p umah knuri lurr... kwn along btunag... p pkai slur jeans kottt... hahahhaha stai ark??? kat knuri akiey n kakak2 dia jew mkn... aku xmkn cz tong pert aku full agi... mklumlah tdi bawu lpas mlntak nasi lemak gan kwn2... lpas mkn knuri ktowg teruskn perjlnan... p amik pakwe along kat umah dia... lpas amik abg long 2... ktowg p pekan... xtaw lahh pekan pa.... aku lupa dah nama dia.... p sana ktowg men bowling.... hhahaah time bowling niy larrr paling lawak... aku terer sgt smpai smua bola msuk logkang..hasam toi... lantai lincin sgt... eheee slhkn lantai lak... men punya men... time game yg last 2... tba2 aku nk wat lawk bodo pa xtaw... bola aku pgang 2 jtuh... hehheheh.... malu gak larrr tp ok larrr skurg2 nya aku wat kngan lam otak smua owg... eheee.... nati diowg akn ingat kat aku.... hahahha... lpas men an... ktowg jln2... pas2 akiey dia blnja aiskrim... aku xmaw cz serius aku kyang agi.... aku pown xpham napa gan pert aku.... eheee... lpas 2 ktowg jln2 n klur pada pekan 2... n p mkn kfc.. kat kfc pown aku xmooo mkn... minum jew.... smpai akak akiey pown ckp aku niy law bawk p mana2 jimat duit... eheeee... mau taw larrr... hahahhha... pas2 xpa lah... lpas mkn 2 ktowg xdak p mana2 dahh cz dah koi 5 lbh... so ktowg pown balik larrr... dlm keta aku dok gan akiey kat belkang... 1st tme aku wat date jauh2... haahhah... smpai kat alor star aku terjahh.. dsyat... xpa lahhhh smpai jew kat umah akiey ada kasi aku 2 kotak coklat... coklat mahai katanya... dia ckp aku suka coklat 2 dia bli coklat.... swett toi mamat 2.... haishhh pakwe sapa larrr 2... sure awek dia comey kn... eheee :P lpas amik colkat 2... aku salam arr gan smua owg.... yg syoknya aku sjuk glarrr dok lam keta... aircond no bapew aku pown xtaw....sjuk larrr... smpai kat umah pown aku msh sjuk.... xpa lahhh aku rehat sat....  tgan aku wasa lengoh2 lpas men bowling tdi... maklumlah lama xmen... hmmm syok glarr arrr ariniy.... cz xpnh2 wat date jauh2 niy... best... aku harap ini akn jdi kngan yg d best larrr lam hdop aku... n aku hrp sgt hbungan aku n akiey akn kekal... aminnnn.... :) smpai cini jew noh aku citer... perlu ka aku buh gmbr ktowg kat alor star??? xpyah kot nohhh... eheee... skian wsalam... muahhhhh.... :) <3


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hey.. my name is Eyka i'm sweet 19 years old


Navigations

Diary About Stuff Site


Footprint


Big Claps

Template by : Ki Baro
Basecode by : NurynnFarisyaa