Centa Winky Empunya Belog ! <3
hati :)

Tuesday 12 July 2011 @ 05:58 | 0 Comment [s]

hmmmm..... kter xtaw apa yang ada dalam hati owang lain... yang aku tawu setiap manusia layak untuk berubah n dberi peluang untuk berubah... tapi kenapa setengah owg xdapt terima seseowg tu walupon dia dah berubah??? kter spatotnya beri dorngan kn??? bukanya mlepaskan kemarahan kat dier... yerk.... setiap manusia melakukan kcilpan... sapa yang xprnah wat cilap??? try gtaw aku.... law ada 2 dia 2 memang hebat larr.... setiap owg ada kisah masa lampau... xkisah larr mc na jhat sekali pown... tp law pintu ati dia terbukak untuk berubah... 2 bgos kn??? xsalah kn??? malah dia berubah 2 dah cukup baik dah... napak sgat allah sygkn dia n bukak pintu ati dia untuk berubah... aku bersyukur megenali dirinya.... aku pon byk gak wat silap.... tp bagi aku setiap manusia xlari dari melakukn kcilapn cz kter hanyalah insan biasa... hmmmmm xkisah larr mc mana sekali pon.... bagi aku.. law nk berubah 2... biar lah berubah sepnuhnya... aku wasa daripada kter terus marh n benci dia... bek kiter bawak dier ke jaln yang benar.... kter pown dapt pahala kn... aku bukanya nk tunjuk pandai.... aku sedar aku pown bukanya bek sgat.... n pnah wat dosa jugak... tp hati aku bersih... cz aku ada niat untuk berubah... n aku sedang berubah... berubah ke arah kebaikan lar.. hmmmm.... bagi aku... setiap manusia akn berubah.... tipu larrr law ckp seseowg 2 life dia xpnah berubah.... ada owg dari jhat berubah jadi baik.... ada juga owg baik berubah jadi jahat.... nama pown kehidupan.... kter xboleh lari dari wat jahat... law xcaya p larrr tya semua owg... sapa yang xpnah wat jahat.... hmmmm life... life..... kadng2 aku pelik dengan sikap manusia... yer larr ada yg belagak pndai... pdahai xpndai mana pown... mc2 kn jenis manusia... nk kata unik pon ada... nak kata pelik pown ada... yg pastinya... aku syg diri aku... aku suka life aku... n alhamdulilah aku dapt kelurga yang baik.. kwn2 yang baik n seowg laki yang baik.... bagi aku kejujuran 2 amt penting.... terutama kejujuran dalm berkawn n percintaan... law kter jujur... xdak sapa yang nk marh kiter.... law dia mrah sekali pown.... xpew... asaikn kter dah terhindar dari satu kejhatan iaitu tidak jujur n tidak menipu lak 2... lantk dier larrr nk terima or x... asaikn kter jujur dlm melakukn sesuatu perkara... law lpas kter jujur... dia nk mrh or benci kter pown xpew.... yg pastinya... kiter tawu allah sygkn kiter... nk tawu napew??? cz allah sygkn umatnya yang jujur dalam segala2nya.... tp jujur pown pada2 larrr... jgn larr p ckp kat kwn... wei aku jujur niy.... aku meluat kwn gan ang... or wei aku nk jujur... ang niy hudoh larrr... xsegak larrr... 2 bknya jujur 2... 2 dah meluka kan ati seseowg... pada2 larrr nk jujur pon.... jgn smpai blh wat owg 2 terluka cz kiter nk jujur xkena gaya.... apa yg ktew wasa patot simpn lam ati n pendam... so simpan leklok... kter bkn ada niat jhat... tp just untuk kebaikan ke dua2 belah pihak...hmmmmm so..... life must go on.... xkira lah apa yg berlaku skali pown... yg pastinya kter kena redha cz segal-galanya telah ditentukan oleh allah swt.. kter kena tabah mghadapinya.... n selalu berdoa kpadanya... allah selalu mendengar doa dari hmbanya wlupon hambanya telah bnyak melakukn kclpan... kn??? kn??? betoi x aku ckp??? law xbetoi sory larr nohh... eheee... aishhhh mc over lebih larrr pulak kn... eheee dah cukup lah aku merapu yerk.... sekian wasalam.... muahhhh... :) eheee terbaikkkk


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hey.. my name is Eyka i'm sweet 19 years old


Navigations

Diary About Stuff Site


Footprint


Big Claps

Template by : Ki Baro
Basecode by : NurynnFarisyaa