Centa Winky Empunya Belog ! <3
cerita ku...

Friday 5 August 2011 @ 01:53 | 0 Comment [s]

dalam hidup ini penuh dgan cabran....


xsemua apa kita nk kitew blh dapt kn..


law khdupan niy aku boleh lukis...


aku nk lukis hidup aku yg pnuh kbhgian..


dalam hidup ini.... aku nk nikmati dunia aku...


walupon pnuh gan cabran n rgtgan...


khdupan remaja ini sgt bererti pada smua org....


saat remaja niy xkan boleh terulang...


law blh aku nk kekal trus jdi remja... tp xblh kn


jam,mint,saat.... stiap detik akn terus berjln...


kter xtaw apa akn terjdi masa dpan..


yg masa lalu kter jdikn kengan...


hmmmm... ini lah khdupan...


aku nk nikmati semua jalan yg ada dpan aku...


aku nk hiasi dgan kasih syg, kbhgiaan n kejayaan...


aku xmaw kdukaan atau rinthan hati terulang...


yg menyepikn jalan hidup remja aku...


aku harap dlm aku mash remja niy.... aku akn jalani dgan baikk..


aku xmaw cilap lgkah.... khdpan ini sgt berti...


sblom ia berakhir dgan kemtian....


aku nk jalani dgan sbaik-baiknya...


insya-Allah....


kedukaan xkn terrlints lagi dlm khdpan iniy...


wlapon ia dtg....


aku akn pastikn kedukaan xkn dpt rampas kbhgian aku...


malah aku akn lbh bhgia lpas aku lalaui nya...


dgan tabh n pnoh sabarr...


aku yakin... kbhgian n kedukaan 2 dtg dari Allah..


so... sbgai hmba Allah...


aku akn hadapinya dgn pnuh sabar...


korg pcya x....


kbhgian or kedukaan seseorg...


Allah boleh tarik balik dgan sekelip mata....


law owg 2 bhgia... tp...


dia xbsyukur gan kbhgian dia dpt...


dia akn rasa khdpan yg pnuh gan ksdihan...


sama jugak mc org yg hdupnya pnuh gan dugaan...


law dia sbar n iklas...


kbhgian akn dtg menyinari hdop dia...


btoi x aku ckp??? hmmm.... tah larr...


ya Allah... apa yg akn terjdi dlm


sesaat nati??


semint nati??


sejam nati??


sehari ini??


esk??


mgu setrusnya???


bulan sterusnya???


tahun hdpan???


smuany hnya Allah yg tawu....


lam cerita hidup aku niy kn...


xkan lgkap law xdak watak..


kawan2...


gk...


my fmly...


my lovely...


cikgu2...


n...


my ex boy...


kowg semua an watak penting lam hidup aku taww....


maseehh kowg cz singah lam khdpan aku niy...


sblom kisah hdop iny berakhir...


kter semua dpt berjumpa..


n kenai antra satu sama len...


:) life... it's so beutful...


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hey.. my name is Eyka i'm sweet 19 years old


Navigations

Diary About Stuff Site


Footprint


Big Claps

Template by : Ki Baro
Basecode by : NurynnFarisyaa